medmera

Alla inlägg den 7 oktober 2012

Av T - 7 oktober 2012 16:53

Tjohaloho! Just nu, ja, sitter jag o bloggar, suprise!

Igår var det faktiskt 75 års kalas, för slalom klubben jag går i, SSLK! Men det var skitväder, så det blev inte lika kulich som jag trodde det skulle bli, men det blev kul ändå! Med cykel tävlingar, hoppborg, enhjulingsskola, jonglering, andsiktsmålning, hamburgare, 75 tårtor och heliumbalonger, blev det ju ändå kulich!

Jag har blivigt lite galen i X FACTOR på sista tiden!!! Självklart hejar jag på Awa, hon är så cool!

   Gillar henne so much!!!

Jahap, jag håller på med novellen, har inte hunnit tagit några bilder, eftersom jag har varigt sjuk, så jag har inte något mer än statusupdateringar när jag hinner.


Todeloo

//T

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hejhej! Läs min stora presentation!!!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad tycker du om "baksidan" till min nya novell?
 Jättebra!
 Helt ok...
 Bra!
 Lite sesådär :/
 Hämsk!!!
 Dålig
 Dålig ( jag "komenterar" eller "frågar vad" som är felet )

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards