medmera

Alla inlägg under september 2012

Av T - 29 september 2012 22:52

2 på skolan, 1 på stinkbomb, 3 på skogen vid slalombacken!

Av T - 29 september 2012 21:33

2 på skolan, 1 på stinkbomb, 3 på skogen vid slalombacken!

Av T - 29 september 2012 20:49

Halloj! Jag är ledsen för inlägget med månen, men de andra bilderna kom inte upp.  De kommer iaf upp idag!  

Idag, slappardag 1, har jag som sagt slappat! Gick inte upp så sent, men gjorde inget annat än att titta klart på "Avatar" hela morgonen! Jag känner mig lite efter, som inte sätt den förens nu!!! Sen hämtade mom mig och brorsan och vi åkte upp till slalombacken för städdag. Vi barn städar inte, utan har massa "lekar". Man grillade hamburgare där, så det åt jag, och sen gick sen hem. Tog lite bilder, innan mobilen dog... Sen åkte vi ner på hemmakväll och hurde film och kåpte GODIS!!! Jag hyrde Harry Potter Deth Hollows 2! Tänkte att man måste se den, känner mig efter ingen. Men jag har faktiskt sett Hunger Games, min favvo just nu!!!


Uptaderar förhoppningsvis i morgon okså, slappardag 2, då jag har tänkt att hålla på med min novell!


Todeloo

// T


Ps. Bilderna ovanför e bilderna till dethär inlägget!

Av T - 28 september 2012 21:48

En bild på måne, en på stinkbomb tre på skolan!

Av T - 28 september 2012 20:42

Hejsan svejsan!!! Jaa, jag är riktigt ledsen att jag inte har

bloggat någe på väldigt länge! Men, I´m back, my frends!!! Idag

hade vi franska prov, vilket jag hoppas gick bra. Sen var det ridning, gick okså bra. Men jag är lite ledsen, min fina, fina favvo häst, som jag har visat bilder på tidigare, ska säljas. Aja...


Skrolla ner till nästa inlägg, så för du en kaka! Nee, men jag tog lite bilder idag på skolan efter en så kallad "science club"! En från sjlälva "science club" okså, och en från några minuter sen när jag tog ett kort på månen, som är full idag (det lät lite fel, men det bryr jag mig inte om). Ja, jag vet att det ser ut som en lampa, men det är faktiskt månen!!!    


Just nu sitter jag och tittar på Fångarna på fortet med mamma och brorsan!och trycker i mig chips! Det är fredags mys de!!!!!


Todeloo

//T


ps. Detta är igårs inslag som av någon anlednig inte kom upp!

Av T - 13 september 2012 18:49

Hejsan! Jag tänkte förenkla mina inlägg lite. Dom senaste har ju varigt lite färg lösa,men nu kommer det!!! Men jag kommer hålla mig till en färg och en storlek! Det var allt, måste tillbaks till läxan!!!


Toodelo


/T 

Av T - 12 september 2012 08:08

Tagen från en äkta buss! Just nu!
Todeloo
/T

Av T - 8 september 2012 16:03

Här är bilderna på macho och lite andra gamla bilder på annat!

Presentation

Hejhej! Läs min stora presentation!!!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad tycker du om "baksidan" till min nya novell?
 Jättebra!
 Helt ok...
 Bra!
 Lite sesådär :/
 Hämsk!!!
 Dålig
 Dålig ( jag "komenterar" eller "frågar vad" som är felet )

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards